Archive for October, 2006

Oct 31 2006

Cea mai mare scadere a vanzarilor de ziare din SUA in ultimii 15 ani: 2,8%

Published by under Tendinte,Ziare

NYT anunta astazi ultimele date publicate de BRAT-ul lor. Cele mai importante 25 de ziare au inregistrat scaderi in ultimele 6 luni (Q2 si Q3 2006) comparativ cu aceeasi perioada a anului 2005. Per total, scaderea se situeaza in jurul valorii de 2,8%, cea mai mare din ultimii 15 ani. Continue Reading »

One response so far

Oct 31 2006

EVZ are cel mai mic CpT* de referinta

Published by under Marketing

Ultimul val al cercetarii BRAT, SNA-FOCUS, a raportat o modificare a liderului pietei de referinta din punctul de vedere al costului mediu pentru ca un mesaj publicitar sa atinga 1.000 de cititori (CpT). Continue Reading »

No responses yet

Oct 31 2006

Romascanu in locul lui Corneteanu

Published by under Management

Tocmai am vazut pe AdPlayers ca Lucian Romascanu este noul Director Executiv al Diviziei de ziare Bulevard si Sport a Ringier Romania. Thomas L. zice ca a fost impresionat de abordarea strategica si orientarea spre rezultate de care a dat dovada Lucian.

Bine ai revenit in piata si succes Domnule Lucian!

Mai scriu despre asta: Iulian Comanescu si Iann.

One response so far

Oct 29 2006

Are sanse Adevarul sa revina?

Published by under Ziare

Au luat tot ce au putut sa ia de la Libertatea, de la financiar, contabilitate, distributie, abonamente. Dar nu s-au oprit aici. Saptamanile trecute am primit si eu o oferta de la Adevarul careia i-am spus pas dintr-o suita de motive obiective si subiective. Intrebarea ramane totusi: are Adevarul sanse de succes? Continue Reading »

No responses yet

Oct 29 2006

America urmeaza Europa la masini

Published by under Tendinte

Conform NYT, desi americanii s-ar fi vazut coborand din SUV-uri in urmatorii ani, se pare ca masinile mici au “mancat” din vanzarile acestora. De la o cota de piata de 18 procente in 2002, anul acesta SUV-urile asteapta o cota de piata de 14 procente. Un motiv important ar fi faptul ca in ultimele 13 luni pretul carburantului s-a dublat, ajungand la 3 USD pe galon (3,8 litri). Continue Reading »

No responses yet

Oct 28 2006

Dove crede in frumusetea adevarata

Published by under Marketing

Super idee de campanie, de pozitionare, de orice. O idee curajoasa si executii pe masura care nu inceteaza sa apara. Nu e doar o campanie Dove, este noul brand Dove. De la 1/4 crema hidratanta, la frumusetea “adevarata” (interioara), este cale lunga, dar extrem de bine gandita. O singura carcoteala: spread-ul de sub coperta Cosmopolitan din luna asta e totusi cam prea curajos. Hard in loc de soft (sa nu uitam crema). Mai reprezentativ mi se pare acest spot:

YouTube Preview Image

No responses yet

Oct 27 2006

BOLERO contraataca GLAMOUR

Published by under Marketing

BOLERO are in numarul din luna asta un concurs haios. E vorba de tichete razuibile cu diverse iconite ca la aparatele tip BAR/777: lamai, inimioare, trifoi, etc. Premii de peste 10.000 EUR (bani si produse).

GLAMOUR are pe coperta trimitere cum ca s-a deschis sezonul la premii. La interior e o rubrica “lucky you” cu 5 premii de la L’Oreal si alte premii Remington si The Body Shop. Mecanism pe baza de talon.

BOLERO 1 – 0 GLAMOUR

One response so far

Oct 27 2006

Revista “FEMEIA.” e la chioscuri

Published by under Reviste,Stiri

Istvan Lörincz, redactor-sef FEMEIA., declara: “A fost pentru noi toti (poate ca trebuia sa scriu „pentru noi toate”, avand in vedere ca este o redactie in care femeile au o majoritate covarsitoare) o proba de foc. A trebuit sa dam jos tot praful care s-a adunat peste acest titlu si sa scoatem la lumina o imagine matura si frumoasa.”

Mai multe decat comunicatul de presa a scris Dl. Iulian Toma pe AdPlayers.ro

Continue Reading »

18 responses so far

Oct 27 2006

Se lanseaza portalul femeia.ro

Published by under Online,Stiri

Colega mea, Adina Vasilescu, ne anunta in subsolul unui post despre mami.ro, ca portalul femeia.ro se pregateste de lansare. Eu m-am inscris deja sa primesc alerta. :)

UPDATE 14:30 // Adina ofera 100 euro pentru cel care va propune un slogan mai potrivit decat cel actual: “pur si simplu diferita”. Ultima zi de propuneri este luni, 30 noiembrie.

2 responses so far

Oct 26 2006

“femeia de azi” vinde peste 70.000 exemplare in medie pe saptamana

Published by under Reviste

FdAnr40Comanescu primeste comunicatul. Face niste mici greseli, dar posteaza si textul original. Rodica Dirzu se revolta. Terlifaj e scandalizat total. Eu le raspund. >> Citeste aici.

No responses yet

Oct 26 2006

A disparut Gainusa

Published by under Timp liber

Azi dimineata, stupoare mare. Huidu a scapat singur pe frecventa. Aflu ca Mihai Gainusa a plecat in Canada. Aseara, Cronica de pe Prima TV a fost fara el. Intre timp, Gainusa, cu o voce schimbata, intra in direct sa faca revista presei. Probabil prin telefon si de pe internet. Zice ca daca nu-i place se intoarce.

Il vreau pe Gainusa inapoi. Cu tot cu Huidu!!!

UPDATE 12:25// EVZ scrie ca Gainusa a plecat in SUA. Ca aseara pe Prima TV langa Huidu a fost Teo Trandafir. Tot EVZ lasa loc unei strategii de marketing care ar putea fii la baza acestor miscari.

Domnu’ Jugaru, lasa ca ma fac eu mare! :)

 UPDATE 27 Oct, 14:35 // Gusti zice ca totul a fost o “aroganta” (copyright Jiji). M-am linistit! :)

Totusi, pe forumul cronicii, Serban si Mishu spun ca au facut asta ca sa vada cat de vulnerabila este opinia publica la informatii eronate. Mi se pare o nebunie sa faci si sa spui asta. Credibilitatea se construieste in timp si daca e serioasa treaba nu au facut decat sa ne arate ca nu sunt credibili, mai repede decat ca oamenii sunt vulnerabili. Normal ca oamenii sunt vulnerabili. Asta nu-i o noutate. Tre’ sa spun ca mi-a placut intr-un fel farsa, dar nu-mi place argumentul asta. Suna a parnoia: NU CREDE, CERCETEAZA. Nu poti sa faci asta la infinit.

4 responses so far

Oct 23 2006

Catavencu se dezvolta…

Published by under Management

…si ne spune toate astea prin Dragos Stanca care a ales sa conduca Grupul Catavencu din pozitia de Director General. Toate astea pentru ca Grupul Catavencu “va acorda cea mai mare importanta dezvoltarii”, ne spune Dragos S.

Sunt curios cum urmeaza sa se dezvolte Catavencu in urmatorii ani. Deschid bursa zvonurilor, dar fara a da unul. Va astept voi, cei care stiti ce si cum.

2 responses so far

Oct 23 2006

Vanghelie cumpara publicatia saptamanala Prezent

Published by under Ziare,Zvonuri incredibile

Am inaugurat odata cu acest post categoria “Zvonuri incredibile”. Pentru ca imi ajung la urechi tot felul de lucruri mai mult sau mai putin credibile, dar cu siguranta incredibile.

Asadar, se pare ca dupa plecarea lui Turturica (care este inca in caseta redactionala de pe web), dar fara nici o legatura cu ea, patronul grec de la Prezent ii vinde business-ul lui Vanghelie. Atat am auzit, atat va spun. Un singur argument pentru credibilitatea zvonului: Vanghelie, dupa ce a vazut el ce miscari de trupe fac Vantu si Patriciu, ce imperiu media a construit Voiculescu, s-a gandit ca tre’ sa intre si el in media ca sa faca fata pe scena politica sau in business-urile lui.

In rest, zvonul este incredibil.

ps. cica Turturica a avut neintelegeri cu patronul asemanatoare celor de la EVZ.

UPDATE 26-Oct, 12:35// “Incepand cu numarul din 26 octombrie, Prezent vine in fata cititorilor cu un nou proiect jurnalistic si cu o alta echipa editoriala, sub conducerea redactorului – sef Robert Lorentz.” spune comunicatul lor de presa.

3 responses so far

Oct 23 2006

Campania pentru notebook-urile HP

Published by under Marketing

Acum cativa ani am vazut “Minority Report“. Mi-am zis atunci: cum ar fi o reclama in care tot mesajul sa fie digitalizat, computerizat, aparut din senin, aruncat, totul facut de catre un personaj? Exact cum facea Tom Cruise atunci cand umbla virtual prin viitor pentru a preveni crimele ce urmau a se intampla.

Macar din acest motiv imi place campania pentru notebook-urile HP de anul acesta. Campania nu are un slogan propriu. Sloganul vine dintr-o campanie pentru HP in general si puteti vedea spotul facut pentru asta aici, pe youtube.

Mai jos gasiti cele 3 spoturi a la Minority Report. Just Play!

YouTube Preview Image

No responses yet

Oct 23 2006

De ce imi place albul

Published by under D'ale mele

Vineri am avut o intalnire interesanta.

De remarcat senzatia puternica de apartenenta la grup.

O senzatie ce a aparut din primele momente ale intalnirii si care inca mai persista.

Ma tot intreb cat de mult a fost determinata/influentata aceasta senzatie de “uniforma” pe care o aveam. Purtam cu totii camasi albe impecabile. Mi-a placut chestia asta la nebunie:)

No responses yet

Next »

Media Blog>

Top Blog>

Cautare Google >

 


Reclama Google >