Archive for February, 2009

Feb 10 2009

Theatre Royal Haymarket

Published by under Calatorii/Vacante

wiki aici 

img_0703_mic.JPG

No responses yet

Feb 06 2009

Cubul de gheata National Geographic

Published by under Reviste

detalii aici

picture1.jpg

No responses yet

Feb 06 2009

Daca n-ar fi o poza, ci un tablou, v-ar placea?

Published by under Calatorii/Vacante

img_0777_mic_crop.JPG

No responses yet

Feb 06 2009

London Bridge vazut de pe Tower Bridge

Published by under Calatorii/Vacante

img_0622-towerbridge01.JPG

No responses yet

Feb 02 2009

Sa luam criza la misto

Published by under D'ale mele

Asa mi-a venit, caci m-am saturat de vaicareli. Nu cred ca-mi fac bine la cap. Si chiar daca situatia uneori nu e fericita, pe roman o sa-l salveze hazul de necaz, macar psihic, daca nu in fapt. Asadar, va recomand urmatoarele scriituri:

Alina Marcu, Ovidiu Bufnila, Cristina Diac (jurnalul.ro)

Daca mai gasiti materiale de gen, va invit sa le puneti in comment-uri. :) Sa radem impreuna…

No responses yet

Feb 02 2009

O poza pe zi: Piccadilly Circus, Londra

Published by under Calatorii/Vacante

Poate ca ar fi trebuit sa va arat piata, dar printre cele mai spectaculoase lucruri in piata asta este aceasta cladire plina de reclame. Inca plina de reclame ar spune unii. :))

img_0661-picadelly-circus.JPG

No responses yet

Feb 02 2009

Unii sunt mai crizati decat criza

Published by under Stiri

Sau cel putin asa inteleg din afirmatiile lui Regis Mougel, GM pentru Auchan Romania: “Nu am simtit nici unul dintre efectele crizei. De fapt, cred ca in Romania este vorba mai mult de o criza psihologica care afecteaza increderea consumatorilor. De aceea multe companii iau masuri preventive desi nu au nici o problema deocamdata.”

Stiu, poate nu au ei probleme, altii cu siguranta au, veti spune. Si este adevarat, presa cu siguranta traieste o perioada nesigura. Culmea, exact din pricina masurilor preventive, cea mai des intalnita fiind probabil temperarea cheltuielilor de marketing. Si ar mai fi un fenomen, cel al specularii momentului. Da, exista companii, care desi nu au nici o problema,  speculeaza criza pentru a obtine dealuri mai bune de la furnizori/parteneri.

Si ca sa inchei intr-o nota pozitiva: Domo asteapta crestere de 10% in 2009, crestere ce ar trebui sa vina din deschiderea de noi magazine. In 2008 compania a raportat o crestere ceva mai mica decat cea prognozata de 5%.

No responses yet

Feb 01 2009

O poza pe zi: Roata pe Tamisa

Published by under Calatorii/Vacante

img_0729-roatapetamisa01.JPG

No responses yet

Media Blog>

Top Blog>

Cautare Google >

 


Reclama Google >