Jan 03 2007

S-a relansat Wall Street Journal

Published by at 15:16 under Ziare

Un nou layout desenat, evident, de Mario Garcia. Un lung, dar foarte interesant interviu pentru cei care lucreaza la ziare in general, nu numai designeri, gasiti aici. Interviul e datat noiembrie 2002 ceea ce-mi ridica semne de intrebare vizavi de durata relansarii (4 ani?). Relansarea a cuprins si editia online.

O parte din “tema” lui Garcia a fost sa introduca mai multa culoare in ziar dupa ce WSJ si-a pus la punct capacitatile de productie pentru a tipari mai multe pagini color. Cererea exista si din partea advertiserilor pentru publicitate color. Evident, s-a pus si problema pierderii notei de seriozitate atata timp cat ziarul va fi mai colorat, spune Garcia. Spun evident pentru ca, mai mult sau mai putin, prin toate astea a trecut si echipa EVZ la ultima relansare. Ei bine, americanii au facut chiar si focus grupuri pe aceasta tema, iar rezultatele au fost cum ca cititorii intre 25 si 45 de ani nu asociaza “mai multa culoare” cu “mai putin serios”. Mai mult, cei intre 25 si 35 nici nu-si aduc aminte de televizorul alb-negru, spune Mario Garcia pentru Reveries.

Asadar, pentru prima relansare majora dupa 77 de ani, au existat 3 obiective majore: navigarea mai usoara, concentrarea informatiei si adaugarea de culoare.

Aici puteti gasi scrisoarea WSJ catre cititori in legatura cu relansarea (2 ian 2007).

La capitolul actiuni de marketing n-am gasit prea multe informatii. Pot sa va spun doar de:

- aproape 500.000 de copii gratis la chioscuri in data de 2 ianuarie.

- 2 saptamani free pe online, iar pentru cititorii editiei tiparite chiar 1 luna free si pe online.

- un banner pe AdAge :)

- un program de mentoring pentru tinerii executivi pentru a le arata avantajele citirii editiei tiparite. Ar fi haios sa se faca online. :)

 

No responses yet

Trackback URI | Comments RSS

Comenteaza aici

Media Blog>

Top Blog>

Cautare Google >

 


Reclama Google >