Oct 31 2006

Cea mai mare scadere a vanzarilor de ziare din SUA in ultimii 15 ani: 2,8%

Published by at 18:07 under Tendinte,Ziare

NYT anunta astazi ultimele date publicate de BRAT-ul lor. Cele mai importante 25 de ziare au inregistrat scaderi in ultimele 6 luni (Q2 si Q3 2006) comparativ cu aceeasi perioada a anului 2005. Per total, scaderea se situeaza in jurul valorii de 2,8%, cea mai mare din ultimii 15 ani.

O alta scadere importanta este cea de pe piata ziarelor de duminica: 3.4%.

Unul din motive este migrarea cititorilor de la print catre web. De altfel, scaderea este mai importanta in orasele mari unde se fac din ce in ce mai multe conexiuni broadband decat in orasele mici.

De asemenea, executivii din presa americana pun aceasta scadere si pe seama faptul ca deliberat au inceput sa opreasca vanzarea en-gros catre diversi parteneri si sponsori care la randul lor ofera gratuit ziarul pentru clienti (ex. Hoteluri). Publicitarii apreciaza in mica masura aceste copii vandute intrucat respectivii cititori nu cumpara de fapt publicatia.

New York Times a scazut 3.5% in timp ce numarul vizitatorilor site-ului depaseste deja numarul cumparatorilor editiei tiparite.

One response so far

Un raspuns to “Cea mai mare scadere a vanzarilor de ziare din SUA in ultimii 15 ani: 2,8%”

  1. Adinaon 12 Nov 2006 at 21:39

    Sunt convinsa ca in viitorul nu foarte indepartat cei mai multi dintre noi vor citi stirile pe telefonul mobil, iar ziarele se vor indrepta mai mult catre analiza, ceea ce le va plasa in competitie si mai mare cu mediul online, care ofera in plus si video (cresterea conexiunilor broadband favorizeaza explozia video streaming-ului).

Trackback URI | Comments RSS

Comenteaza aici

Media Blog>

Top Blog>

Cautare Google >

 


Reclama Google >